Društvene mreže & marketing

Društvene mreže su danas neizostavni dio naših života. Platforme kao Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, Linkedin ili You Tube su savršeni kanali za digitalni marketing s obzirom na njihovu posjećenost i rasprostranjenost među svim populacijama.
Širenje poslovnih mogućnosti
Usluge oglašavanja putem društvenih mreža višestruko proširuju mogućnosti vašeg poslovanja. Ciljana skupina na temelju interesa, ponašanja, demografskih karakteristika i ostalih aktivnosti koje odgovaraju vašem poslovanju, relativno brzo će upoznati proizvode ili usluge koje nudite i povećati vam promet na web stranici ili trgovini.
 
Personalizirani digitalni marketing
Naš marketinški tim će napraviti kampanje oglasa, testirati ih kako bi prilagodili ciljanoj publici, mjeriti rezultate reklamiranja i tako dobiti saznanja o ponašanju i potrebama vaših klijenata pa u konačnici prilagoditi reklame tom cilju i skupinama.
 
Alati za digitalni marketing
Za ispitivanje tržišta, dobivanje informacija i prilagodbu marketinške strategije koristit ćemo razne alate kao što su GoogleAds, SEO, Oglašavanje na društvenim mrežama, Analitika web stranica, E-mail marketing, kreiranje web sadržaja, Affiliate marketing i druge.
 
Važno je biti primijećen na webu
Marketing na društvenim mrežama neophodan je za vaše poslovanje, pokazuju statistike. Brži postotak odgovora i širenja svijesti o vašoj robnoj marki, proizvodu ili uslugama ostvarit ćete upravo koristeći društvene mreže. Naravno da u tom procesu nismo fokusirani isključivo na takav oblik reklama već se koristimo i drugim kanalima digitalnog marketinga.
 
Prednosti oglašavanja na društvenim mrežama
Taj model digitalnog marketinga je ulaganje u kanale komunikacije vaših korisnika pa time stječemo ogroman potencijal koji uvjetuje vašu prepoznatljivost. Poboljšavamo interakciju s kupcima kroz povratne informacije koje dobivamo u stvarnom vremenu i tako potičemo pozitivno medijsko širenje vašeg biznisa.
 
Financijski resursi
Kao i u svakom poslu, i ovdje krećemo s budžetom koji ste predvidjeli utrošiti u reklamu. Osmišljavanje tekstualnih sadržaja, digitalnih vizuala, kreiranje kampanja s oglasima, analiza rezultata i utrošak vremena bitni su parametri za odluku o financijskim izdacima koji trebaju povećati posjećenost i /ili prodaju.
 
Određivanje jasnih ciljeva reklamiranja
Da bi marketinške kampanje na društvenim mrežama bile uspješne i ostvarile potrebne rezultate nužno je unaprijed odrediti ciljeve kampanja i sukladno tome razviti strategiju. Ciljana publika će nešto očekivati (broj objava), na neki način (kroz slike/video i popratni tekst), s određenim tempom (frekventnost objava materijala) kao i način na koji se sve prezentira kako bi privukao nove korisnike.
Ostala pitanja oko procesa dogovora, planiranja, izrade, održavanja i činjenica koje vas zanimaju molimo potražite u dijelu  “O nama” u kategoriji “Pitanja i odgovori” ili nam se obratite putem kontakt forme.